Obecny czas to Pią 8:37, 10 Maj 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.klasa1ajejkowice.fora.pl Strona GłównaForum www.klasa1ajejkowice.fora.pl Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Regulamin
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.klasa1ajejkowice.fora.pl Strona Główna » Regulamin Forum
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobeczek
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:57, 08 Sty 2008    Temat postu: Regulamin

REGULAMIN FORUM KLASY 1A
prosimy o przeczytanie poniższych zasad przed rejestracją i
ustosunkowanie się do nich:

1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:


a. upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,

b. upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat -> opcja Szukaj,

c. w nazwie jak i opisie tematu informuj użytkowników o jego treści - staraj się u unikalne nazwy (nie stosuj nazw typu "Pierwszy filmik"),

d. w treści wiadomości pisz na temat, treściwie;
Jeżeli nie zastosujesz się do tych zasad, temat twój może zostać zamknięty lub skasowany, a ty możesz dostać ostrzeżenie


2. Ogólne zasady pisania na forum:


a. przy grafikach o dużym rozmiarze zaleca się podanie do nich adresu,

b. przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,

c. jeśli jakieś materiały są kopiowane ze stron internetowych lub for, użytkownik powinien uzyskać zgodę na ich wykorzystanie od autora i/lub podać źródło,

d. pisz ortograficznie, interpunkcyjnie i składniowo poprawnie (w razie wątpliwości odwiedź ten: TEMAT);


3. Ostrzeżenia/bany
Użytkownik może dostać ostrzeżenie, zakaz pisania postów lub bana za:


a. spamowanie, tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat, "chatowanie",

b. używanie słów godzących w dobre imie osób trzecich, wulgarnych, publikowanie treści rasistowskich, nawołujących do przemocy, brutalnych, prowokowanie kłótni

c. akty agresji wobec użytkowników innej strony internetowej lub forum,

d. pisanie całych postów lub nazw tematów dużymi literami, pogrubioną, podkreśloną, pochyloną czcionką, tzw. falą (na zmianę litery wielkie i małe) lub za wstawianie w treści posta wielu zbędnych emotikonek,

e. umieszczanie adresów do stron komercyjnych, reklamowanie jakiś produktów/usług,

f. umieszczanie na forum treści oferujących sprzedaż, wymianę bądź udostępnienie materiałów nielegalnych oraz prośby o linki do nielegalnego oprogramowania,

g. punkt nieaktualny

h. posiadanie kilku kont użytkownika

i. podpis zawierający treści rasistowskie, brutalne, pornograficzne czy obraźliwe oraz za umieszczanie w podpisie grafik większych niż 400x150 pikseli i rozmiarze 60KB oraz za łączny rozmiar grafik większy od 100 KB,

j. niestosowanie się do punktu 1. lub 2. regulaminu,

k. zakładanie tematów lub pisanie postów z odnośnikami do gier online typu bitefight itp.

l. nadużywanie przycisku

m. punkt nieaktualny

n. avatar zawierający treści rasistowskie, brutalne, pornograficzne, obraźliwe itp.;


4. Moderatorzy/administratorzy


a. obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub post, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę lub e-mail,

b. możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu klikając przycisk ,

c. wysokość kar dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, zalecane jest najpierw wysłanie Prywatnej Wiadomości do moderatora, który wystawiał ostrzeżenie, w celu wyjaśnienia sprawy. Jeśli nie będziesz mógł nawiązać kontaktu z moderatorem to, możesz zgłosić swój problem w temacie "BANY I OSTRZEŻENIA" lub skontaktować się z Junior adminem . Nowe tematy ze skargami na błędne decyzje moderatorów będą bezwzględnie kasowane,

d. Moderator ma obowiązek uzasadniać swoje decyzje na żądanie usera, który jest z nią związany


5. Inne


a. obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za znajdujące się na nim treści,

b. regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum,

c. za przeklinanie będziemy stanowczo karać.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.klasa1ajejkowice.fora.pl Strona Główna » Regulamin Forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.